Kada bi se sva kola (i autobusi , kamioni) u Velikoj Britaniji pretvorili u električne, to bi smanjilo emisiju ugljendioksida na ostrvu za 5% (pet posto).
Na pritisak zelenih birokrata, Britanska pošta kao državni servis, razmatrala je da svojih 49,000 dostavnih vozila preokrene u (ili zameni sa) električna. Uzeli su 80 komada za pilot i naručili još 100 od Pežoa.
Ispostavilo se, da depoi nemaju protrebnu energetsku infrastrukturu da ih pune. Dalje, najjeftiniji Tesla kamionet košta 35,000 dolara i ne postoji sekundarno tržište. Da se Pošta isprsi sa 170 miliona dolara i da bez kapaciteta za punjenje (čija bi izgradnja koštala ko zna koliko a i struja bi verovatno došla iz termoelektrana) tačno bi mogli da danas onesposobe servis koji je besprekoran vekovima, još od dana poštanskih kočija.
Na pritisak zelenih birokrata, Britanska pošta kao državni servis, razmatrala je da svojih 49,000 dostavnih vozila preokrene u (ili zameni sa) električna. Uzeli su 80 komada za pilot i naručili još 100 od Pežoa.
Ispostavilo se, da depoi nemaju protrebnu energetsku infrastrukturu da ih pune. Dalje, najjeftiniji Tesla kamionet košta 35,000 dolara i ne postoji sekundarno tržište. Da se Pošta isprsi sa 170 miliona dolara i da bez kapaciteta za punjenje (čija bi izgradnja koštala ko zna koliko a i struja bi verovatno došla iz termoelektrana) tačno bi mogli da danas onesposobe servis koji je besprekoran vekovima, još od dana poštanskih kočija.