Crash-tests rade mislim svi proizvođači automobila. Radi sebe.
Toyota HQ, Toyota City. Školska deca na učenju van učionice.
Stvarni rezultati testova
Deca zapisuju parametre
Ovde mogu da okrenu i da čuju naraciju
Kada tako nauče i kada odrastu, sa skepsom čitaju informacije sa NCAP izveštaja.
Opet, to je ugrozilo Volvo, legendu bezbednosti, "tenk". Što je Volvo imao, SIPS (Side Impact Protection System) da te zaštiti od bočnog udara, otišlo je u vetar kada su kupci shvatili : tamo gde mi je telo u običnim kolima, tamo mi je pod kola u 4WD i ništa mi ne mogu. I perverzija: da "opasni" 4WD postanu azil za bezbednost, čisto svojom visinom i ničime više.
Kolega, koji ima Toyota Alphard van, bio je udaren od pozadi, značajno. Kola su bila u voznom stanju ali su zamenjena novim.
Šta je bilo: Tojota je ugradila merače u sve delove da pokažu nivo oštećenja, smicanja, numerički. Kada mu je osiguranje poslalo kola na ispitivanje (popravka ili ne), parametri su pokazali da kola ne mogu da se poprave da budu kao pre i dobio je nova, ista.
Kada toga nema, a svi smo videli kako to izgleda, kada ispred sebe na putu vidiš auto koji ide parvo ali kao postrance, kao pas.