Bio sam u Yamaha nekoliko puta, poslovno. Čak ponovo išao (2 sata vožnje), privatno, da pogledam njihov muzej (oni ga zovu "Communication Room").
Nna istom postolu su YA-1 iz 1951. i Vmax
Sve što su napravili je izloženo. Ima i još
Yamaha nema kanji. Njihov logo
Tri zvučne viljuške. Razvoj, proizvodnja i marketing. Kada ih uskladiš, dobiješ firmu svetskog glasa i proizvode svetskog kvaliteta.
Lično, velika mi je čast da oni koriste moju IT infrastrukturu. Divni ljudi, veliki stručnjaci, koji prave stvari na kojima im planeta zavidi.
Ni Suzuki, u istom gradu, Hamamatsu, nije ništa lošiji. Isto fantastična i stručna ekipa. Milina biti sa njima na sastancima (uvek max pola sata i efikasno).
Zamisli samo ovu situaciju: saputnik ti u avionu kaže da radi za Goldman Sachs ili za Microsoft.
Ja bih se, instinktivno, namrgodio.
Da ti kaže da radi za Yamaha ili Suzuki, iz dubine duše mi izađe osmeh. Poštovanje za one koji prave nešto, pri tome najkvalitetnije što postoji.