15.11.2021, 12:43
home
Honda SUV RS concept
[img=324x0]https://autoblog.rs/gallery/108/honda%20suv%20rs%201.jpg[/img]
Honda je za ovogodišnji sajam Gaikindo Indonesia International Auto Show (GIIAS) pripremila premijeru novog SUV RS concepta koji će sledeće godine dobiti i serijsko izdanje.
U pitanju je manji SUV model sa 5 sedišta koji je dizajniran na Tajlandu, a koji će na tržištima Azije konkurisati modelima kao što su Daihatsu Rocky, Toyota Raize, Kia Sonet i Hyundai Creta.
[img=324x0]https://autoblog.rs/gallery/108/honda%20suv%20rs%201111.jpg[/img]
Neki medji navode da će se serijski model bazirati na novoj Hondi BR-V, s tim što će biti kraći.
[img=324x0]https://autoblog.rs/gallery/108/honda%20suv%20rs%2011.jpg[/img]
Pod haubom se očekuje 1,5 litarski četvorocilindrični atmosferski benzinac sa 121KS i 145 Nm obrtnog momenta (uz 5-stepeni manuelni ili CVT menjač), a možda i 1,0 litarski trocilindrični turbo sa 122KS i 173 Nm.
Deo opreme će između ostalog činiti i sistem automatskog kočenja i adaptivni tempomat.
Serijski model bi mogao da ponese oznaku Honda ZR-V, prvo će se prodavati u Indoneziji a zatim i u drugim azijskim zemljama.
https://youtu.be/2bH3EZSYlk0
Honda SUV RS concept
[img=324x0]https://autoblog.rs/gallery/108/honda%20suv%20rs%201.jpg[/img]
Honda je za ovogodišnji sajam Gaikindo Indonesia International Auto Show (GIIAS) pripremila premijeru novog SUV RS concepta koji će sledeće godine dobiti i serijsko izdanje.
U pitanju je manji SUV model sa 5 sedišta koji je dizajniran na Tajlandu, a koji će na tržištima Azije konkurisati modelima kao što su Daihatsu Rocky, Toyota Raize, Kia Sonet i Hyundai Creta.
[img=324x0]https://autoblog.rs/gallery/108/honda%20suv%20rs%201111.jpg[/img]
Neki medji navode da će se serijski model bazirati na novoj Hondi BR-V, s tim što će biti kraći.
[img=324x0]https://autoblog.rs/gallery/108/honda%20suv%20rs%2011.jpg[/img]
Pod haubom se očekuje 1,5 litarski četvorocilindrični atmosferski benzinac sa 121KS i 145 Nm obrtnog momenta (uz 5-stepeni manuelni ili CVT menjač), a možda i 1,0 litarski trocilindrični turbo sa 122KS i 173 Nm.
Deo opreme će između ostalog činiti i sistem automatskog kočenja i adaptivni tempomat.
Serijski model bi mogao da ponese oznaku Honda ZR-V, prvo će se prodavati u Indoneziji a zatim i u drugim azijskim zemljama.
https://youtu.be/2bH3EZSYlk0