Poruke: 227
Teme: 10
Likes Received: 210 in 103 posts
Likes Given: 323
Pridružen: Nov 2017
U jeku kampanje zamene neispravnih delova koja obuhvata vise stotina hiljada vozila, opremljena zastitnim vazdusnim jastucima japanskog proizvodjaca 'Takata' , evo par linkova koji mogu pomoci da proverite dal je vase vozo obuhvaceno kampanjom zamene:
http://www.honda.co.uk/cars/owners/recal...dates.html
https://www.toyota-europe.com/world-of-t...nformation
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
•
Poruke: 765
Teme: 25
Likes Received: 682 in 315 posts
Likes Given: 524
Pridružen: Nov 2017
Location: St.Gallen
Ta kampanja traje vec 3-4 god. Zakazao za yarisa, menjaju oba jastuka i neko ojacanje u instrument tabli, na e12 samo passenger air bag.
pitanje je, ti jastuci stoje u tim kolima desetak godina, da nesto nije bilo u redu vec bi se manifestovalo, al ajd, ne brine me da ce da to montiraju kako treba vec da li ce celu tablu da vrate kako treba da nema viska delova i da li ce nesto da krcka, skripi, tandrce...:-(
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
•
Poruke: 765
Teme: 25
Likes Received: 682 in 315 posts
Likes Given: 524
Pridružen: Nov 2017
Location: St.Gallen
Upravo se desilo to cega sam se plasio. Posle zamene suvozacevog air baga upaljac i osvetljenje oko upaljaca ne rade, svetlo na audio tasterima na volanu ne radi, volan je pomeren tj nije ucentriran a rucica menjaca je isto bila okrenuta. Sve ovo mi nije jasno jer nista od svega toga nije moralo ni trebalo da se pipne. Sutra reklamacija.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
•
Poruke: 792
Teme: 46
Likes Received: 454 in 235 posts
Likes Given: 380
Pridružen: Nov 2017
Location: Šumadija
Garaža: Yaris '06 1.3 vvt-i | Nissan Almera N16 1.8
SCP, ili ti srpska ciganska posla.
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
•
Poruke: 209
Teme: 10
Likes Received: 222 in 107 posts
Likes Given: 541
Pridružen: Nov 2017
Garaža: Toyota Celica T18
Zbog cega ne radi upaljac i osvetljenje?Sta su rekli?
Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka
•
Poruke: 765
Teme: 25
Likes Received: 682 in 315 posts
Likes Given: 524
Pridružen: Nov 2017
Location: St.Gallen
Epilog. Upaljac kad su sve vracali dzek nije bio utaknut. Osvetljenje na tasterima na volanu, sijalica nije bila na mestu a volan su vratili na nulu. Objasnjenje zasto je skidan volan je da je to uradjeno radi kontrole air baga?!? Sto milan kaze mogli su da ga zakucaju u zid pa da vide jel sve radi :-)
sve u svemu aljkavo i neuredno :-(
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
•
Poruke: 145
Teme: 7
Likes Received: 93 in 48 posts
Likes Given: 1
Pridružen: Nov 2017
Da li postoji rok do kad moraju vlasnici da se jave?
•
Poruke: 65
Teme: 2
Likes Received: 78 in 36 posts
Likes Given: 43
Pridružen: Jan 2018
Не постоји рок, али циљ је да се што пре заврши сервисна акција.
•
Poruke: 792
Teme: 46
Likes Received: 454 in 235 posts
Likes Given: 380
Pridružen: Nov 2017
Location: Šumadija
Garaža: Yaris '06 1.3 vvt-i | Nissan Almera N16 1.8
Ja već 3 meseca čekam da stignu delovi. Peške da ih donose do sada bi stigli.
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
Poruke: 765
Teme: 25
Likes Received: 682 in 315 posts
Likes Given: 524
Pridružen: Nov 2017
Location: St.Gallen
Mene su zvali maksimum 10 dana posle zakazivanja. Mozda su zavrsili al nisu objavili. Zaista je bilo puno zamene, po dva auta dnevno su u magu radili.
Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka
•
Poruke: 227
Teme: 10
Likes Received: 210 in 103 posts
Likes Given: 323
Pridružen: Nov 2017
19.07.2018, 11:07
(Poslednja izmena: 19.07.2018, 11:11 od laki72.)
(22.03.2018, 14:35)Skipper Piše: Ja već 3 meseca čekam da stignu delovi. Peške da ih donose do sada bi stigli.
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
Kakav je epilog tvog čekanja?
Dal je auto konacno stigao na red, ili jos ceka na resavanje intervencije ovog masovnog opoziva?
Isto pitanje se odnosi i na ove članove foruma, koji su svoje nezadovoljstvo izneli na temi o servisima:
(06.03.2018, 15:28)Skipper Piše: Otvaram ovu temu gde bih želeo da iznesem nezadovoljstvo Mag Centrom iz Beograda.
Pre nove godine sam podneo zahtev za zamenu vazdušnih jastuka u okviru servisne akcije. Tada mi je naglašeno da zbog nadolazećih praznika postoji mogućnost da se malo duže čeka. Od tada je prošlo skoro 2 i po meseca. Juče ih zovem i pitam šta se dešava i navodno proveriće pa mi javljaju. Naravno odgovor nisam dobio.
Razgovarao sam sa Slobodanom, verovatno je on zadužen za nabavku delova.
Kolega u okviru iste akcije menja jastuk na Avensisu i njemu stiglo posle 7 dana. Napomenuo bih da je on išao u Toyota Centar u Krnjači.
Sent from my NEM-L21 using Tapatalk
(08.03.2018, 08:53)Bauk011 Piše: Juce i ja zvao...ista prica. Porucio pre ng. Zovem pitam sta se desava, oladio me samo tako" Ako vas nismo zvali znaci da nije stiglo" tutu...
Sent from my SM-J500FN using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
•
Poruke: 792
Teme: 46
Likes Received: 454 in 235 posts
Likes Given: 380
Pridružen: Nov 2017
Location: Šumadija
Garaža: Yaris '06 1.3 vvt-i | Nissan Almera N16 1.8
Sutra ujutru vozim auto u servis. Inače sam pre 15 dana poslao mejl Toyota Srbiji i gle čuda posle 2 dana me zovu iz Mag centra da su delovi stigli.
tapatalk pro @ h7l
Poruke: 238
Teme: 4
Likes Received: 182 in 100 posts
Likes Given: 292
Pridružen: Nov 2017
Cek, sta si im rekao? Jel si se nesto nacestitao ili sve normalno?
•
Poruke: 792
Teme: 46
Likes Received: 454 in 235 posts
Likes Given: 380
Pridružen: Nov 2017
Location: Šumadija
Garaža: Yaris '06 1.3 vvt-i | Nissan Almera N16 1.8
Ništa preterano bezobrazno.
Evo mog mejla ka njima
Citat:Poštovani,
Vlasnik sam Toyote Yaris iz 2006. godine. U razgovoru sa nekim prijateljima saznao sam da možda postoji problem sa vazdušnim jastucima na mojoj toyoti što sam i odlučio da proverim. Pred kraj 2017. godine odlazim u ovlašćeni Mag centar iz Beograda gde mi saopštavaju da za moje vozilo postoji servisna akcija zamene vazdušnih jastuka. Tada se i otvara radni nalog i tom prilikom mi saopštavaju da postoji mogućnost da malo duže čekam na isporuku delova što je meni i bilo razumljivo obzirom da su se uveliko približavali novogodišnji i božićni praznici. To malo duže još uvek traje pošto i dan danas me niko nije obavestio iz Mag centra da su delovi stigli niti su zakazali servis. Par puta sam se i sam interesovao, zvao, odlazio u servis i uvek su nalazili razlog zašto delovi nisu stigli. Napomenuo bih da je moj prijatelj odradio istu intervenciju na svoje 3 toyote u istom tom Mag centru i da nije čekao duže od 12-13 dana. Jedina razlika je u tome što taj moj prijatelj ima poznanike u servisu i to me navodi na zaključak da sve može samo akožele.
Ovom prilikom bih želeo da pohvalim Toyotu o tome što brine i o vlasnicima starijih automobila ali takođe mi nije svejedno što mesecima moram da vozim sebe i svoju porodicu sa potencijalno neispravnim delom koji se direktno tiče bezbednosti putnika. Moguće i da sam ja odabrao loš servis ali to već ne bi trebalo da je moj propust.
Žao mi je što se sve ovako završava, moje poverenje sam ukazao drugom brendu dok Yaris ide na oglase, iako je besprekorno služio. Prijateljima bih i dalje preporučio toyotu ali ne i to da ih održavaju u Mag centru.
Srdačan pozdrav,
tapatalk pro @ h7l