17.03.2018, 03:00
Koliko vremena zivaca i para treba potrositi da bi legalizovao nesto sto po meni je osnovna potreba
Trenutno najaktuelnija tema Atesti Folije
Citiracu jednog coveka kojije resio to lepo da objasni i prosao kroz proceduru
Jednom za vek i vekova da se reši pitanje problema atesta zatamnjenih stakala na BMW vozilima.
Danas sam posle skoro mesec dana uspeo da dobijem atest. I ovo pišem da svi znaju kakva je tačno procedura.
Auto sam kupio sa zatamnjenim staklima od 80% na svim prozorima osim prozora u nivou vozača. Nisam dobio bilo kakav papir od prodavca niti su folije imale nalepnice. Kada je krenula kontrola otišao sam u AMSS gde su mi rekli da oni takve folije ne mogu da atestiraju i predložili dva rešenja. Prvo je da ih skinem i da vozim bez problema a drugo rešenje da idem u ovlašćeni servis gde će mi skinuti te nepropisne folije i ugraditi druge sa kojima mogu otići na atest. Otišao do servisa, ugradili su mi Llumar folije koje su dozvoljene gde sam dobio nalepnice na svakom staklu koje je urađeno i izjavu od servisa koliko je koje staklo u procentima zatamnjeno sa njihovim pečatom i potpisom. Sledeće je bilo odlazak u Deltu kao ovlašćenog dilera Bmw auta za Srbiju. Od njih nisam mogao da dobijem saglasnost (ali to ne znači da se ne slažu) jer nisu ovlašćeni da u ime Bmw kompanije daju takve dokumente. Jedino su mogli da mi izdaju potvrdu da oni ne mogu da izdaju saglasnost koju sam ja OBAVEZNO uzeo. Kontaktiram ponovo Amss gde me upućuju da se obratim Agenciji za bezbednost saobraćaja i to sektoru za vozila. U agenciji preko telefona mi kažu da im poštom pošaljem zahtev u kome trebam da navedem i malo opišem kakav problem imam i zajedno sa svim fotokopijama dokumentacije koju imam (papira iz servisa, čitača saobraćajne dozvole i papira od Delte koji sam uzeo) pošaljem na njihovu adresu. Nakon tačno dve nedelje, od dana kada sam im poslao pismo, stiže odgovor na kućnu adresu. Odgovor je bio da sam dobio od njih saglasnost i dozvolu jer se Delta ne izjašnjava i da mogu ići na atest. Na atest odlazim u Amss na zrenjaninskom putu gde se tom prilikom vrši upoređivanje brojeva motora šasije sa dokumentima, proveravaju da li se na prednjem staklu nalazi folija i u ravni vozača (teraju da spustiš malo sve prozore), slikanje svakog stakla, kompletne unutrašnjosti auta sa svim prikačenim pojasevima, slika se motorni prostor i posebno slike šasije i motora i slika se vrednost propustljivosti koju daje uređaj za svako staklo posebno. Dobijam izveštaje koje treba da popune oni na tehničkom pregledu. Odmah kod njih radim tehnički pregled vozila gde dobijam sve popunjeno od tih izveštaja i predajem ih na šalter. Dobijam potvrdu da mi je vozilo tehnički ispravno, da čekam da stigne taj papir da sam izvršio atest i da mogu kao takav da učestvujem u saobraćaju. Posle četri dana su me pozvali da mogu doći u Amss gde sam radio atest po taj papir da sa njime nemam problema sa policijom.
Troškovi:
1.Saglasnost od agencije umesto Delte se ne plaća;
2. Taksa državi 310din;
3. Obrada dokumentacije od strane agencije 3000din;
4. Atestiranje 2400din AMSS-u
5. Tehnički pregled 1500din;
6. Ugradnja folije u servisu 12000din.
Na atest ne primaju bez saglasnosti uvoznika automobila ili agencije. Atest ne mogu dobiti oni koji: nemaju na svim sedištima naslone za glavu, nemaju ispravne pojaseve, ukoliko nalepnica nije zalepljena između stakla i folije i naravno ako stakla u ravni vozača prelaze tu zakonsku granicu.
Malo je opširno ali sam ovo pisao sa ciljem da drugi koji se nađu u sličnom problemu znaju kako, šta činiti, šta ih sve čeka, jer znam kako mi je bilo kada su me prebacivali sa broja na broj i da se ne cimaju kao ja da bih dobio predlog i smernice kako mogu rešiti problem.
Pozdrav svima!
Trenutno najaktuelnija tema Atesti Folije
Citiracu jednog coveka kojije resio to lepo da objasni i prosao kroz proceduru
Jednom za vek i vekova da se reši pitanje problema atesta zatamnjenih stakala na BMW vozilima.
Danas sam posle skoro mesec dana uspeo da dobijem atest. I ovo pišem da svi znaju kakva je tačno procedura.
Auto sam kupio sa zatamnjenim staklima od 80% na svim prozorima osim prozora u nivou vozača. Nisam dobio bilo kakav papir od prodavca niti su folije imale nalepnice. Kada je krenula kontrola otišao sam u AMSS gde su mi rekli da oni takve folije ne mogu da atestiraju i predložili dva rešenja. Prvo je da ih skinem i da vozim bez problema a drugo rešenje da idem u ovlašćeni servis gde će mi skinuti te nepropisne folije i ugraditi druge sa kojima mogu otići na atest. Otišao do servisa, ugradili su mi Llumar folije koje su dozvoljene gde sam dobio nalepnice na svakom staklu koje je urađeno i izjavu od servisa koliko je koje staklo u procentima zatamnjeno sa njihovim pečatom i potpisom. Sledeće je bilo odlazak u Deltu kao ovlašćenog dilera Bmw auta za Srbiju. Od njih nisam mogao da dobijem saglasnost (ali to ne znači da se ne slažu) jer nisu ovlašćeni da u ime Bmw kompanije daju takve dokumente. Jedino su mogli da mi izdaju potvrdu da oni ne mogu da izdaju saglasnost koju sam ja OBAVEZNO uzeo. Kontaktiram ponovo Amss gde me upućuju da se obratim Agenciji za bezbednost saobraćaja i to sektoru za vozila. U agenciji preko telefona mi kažu da im poštom pošaljem zahtev u kome trebam da navedem i malo opišem kakav problem imam i zajedno sa svim fotokopijama dokumentacije koju imam (papira iz servisa, čitača saobraćajne dozvole i papira od Delte koji sam uzeo) pošaljem na njihovu adresu. Nakon tačno dve nedelje, od dana kada sam im poslao pismo, stiže odgovor na kućnu adresu. Odgovor je bio da sam dobio od njih saglasnost i dozvolu jer se Delta ne izjašnjava i da mogu ići na atest. Na atest odlazim u Amss na zrenjaninskom putu gde se tom prilikom vrši upoređivanje brojeva motora šasije sa dokumentima, proveravaju da li se na prednjem staklu nalazi folija i u ravni vozača (teraju da spustiš malo sve prozore), slikanje svakog stakla, kompletne unutrašnjosti auta sa svim prikačenim pojasevima, slika se motorni prostor i posebno slike šasije i motora i slika se vrednost propustljivosti koju daje uređaj za svako staklo posebno. Dobijam izveštaje koje treba da popune oni na tehničkom pregledu. Odmah kod njih radim tehnički pregled vozila gde dobijam sve popunjeno od tih izveštaja i predajem ih na šalter. Dobijam potvrdu da mi je vozilo tehnički ispravno, da čekam da stigne taj papir da sam izvršio atest i da mogu kao takav da učestvujem u saobraćaju. Posle četri dana su me pozvali da mogu doći u Amss gde sam radio atest po taj papir da sa njime nemam problema sa policijom.
Troškovi:
1.Saglasnost od agencije umesto Delte se ne plaća;
2. Taksa državi 310din;
3. Obrada dokumentacije od strane agencije 3000din;
4. Atestiranje 2400din AMSS-u
5. Tehnički pregled 1500din;
6. Ugradnja folije u servisu 12000din.
Na atest ne primaju bez saglasnosti uvoznika automobila ili agencije. Atest ne mogu dobiti oni koji: nemaju na svim sedištima naslone za glavu, nemaju ispravne pojaseve, ukoliko nalepnica nije zalepljena između stakla i folije i naravno ako stakla u ravni vozača prelaze tu zakonsku granicu.
Malo je opširno ali sam ovo pisao sa ciljem da drugi koji se nađu u sličnom problemu znaju kako, šta činiti, šta ih sve čeka, jer znam kako mi je bilo kada su me prebacivali sa broja na broj i da se ne cimaju kao ja da bih dobio predlog i smernice kako mogu rešiti problem.
Pozdrav svima!