Za kola koja su samo za japansko tržište. Ako negde drugde i mogu da se vide, to je ograničeno tržište kao Malezija, Tajland ili tako.
Ovih kola ima na sve strane. Na milione. Toyota ProBox i njemu slični, pod raznim imenima.
![[Slika: 2018fielder01.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder01.jpg)
Prave ih svi, teško je i reći da li su Toyota, Nissan ili Mazda. Pozadi imaju ne hidraulične amortizere nego zamenu za lisnate opruge. Da se natovare i da izdrže.
![[Slika: 2018fielder02.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder02.jpg)
Ovde ih ima 2 u kadru, odjednom. Samo da kažem koliko ih ima.
![[Slika: 2018fielder03.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder03.jpg)
Zajedničko im je, to su uvek službena kola. Ovaj ima merdevine na krovu.
![[Slika: 2018fielder04.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder04.jpg)
Noviji su lepšeg dizajna, kao ovaj.
![[Slika: 2018fielder05.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder05.jpg)
Ta kola, ako neko baš insistira, verovatno može da nađe gde da ih kupi. Samo, ne znam ko bi ih hteo. To su maltene radne mašine, unutrašnjost im je spartanska, izolacija najtanja moguća da se dobije na prostoru, na patosu gumene prostirke. Skoro uvek ih voze i u njima su ljudi u radnim uniformama. To je za privatno vlasništvo daleko ispod normalnih kola, neudobno, pogotovo za duži put.
Evo još jedan, svugde prisutan, Japan taxi. Skoro svi su Toyota, u zadnjih 4-5 godina se pojavljuju i Toyota Prius ali samo nominalno.
Ovaj taxi je isti model bar 50 godina. Toyota.
![[Slika: 2018jptaxi01.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi01.jpg)
Nema tih kola mnogo po svetu, viđao sam ih na taxi u Hong Kongu i Singapuru.
![[Slika: 2018jptaxi02.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi02.jpg)
Ako i izgledaju zastarelo (sećam se, kao dete, u "Zabavniku" je izlazio strip Džoni Hazard, početkom 1970-ih, on je išao takvim taksijem u Hong Kongu) imaju i savremene udešaje. Vozač otvara zadnja vrata, hidraulikom. To je prva greška koju stranci prave u Japanu - ulazeći ili izlazeći iz kola, otvaraju ili zatvaraju vrata. Ne, to radi vozač.
![[Slika: 2018jptaxi03.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi03.jpg)
![[Slika: 2018jptaxi04.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi04.jpg)
Ima ih i luksuznijih, ne zovu se taki nego "veći od običnog taxi".
![[Slika: 2018jptaxi05.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi05.jpg)
Unutrašnjost
![[Slika: 2018jptaxi06.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi06.jpg)
![[Slika: 2018jptaxi07.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi07.jpg)
Opet isto kao prethodni post. Da se maksimizuje unutrašnji prostor, sva oplata je svedena na minimum. To nije bitno za vožnju max pola sata. Ni ova kola niko ne bi privatno hteo da kupi.
Ovih kola ima na sve strane. Na milione. Toyota ProBox i njemu slični, pod raznim imenima.
![[Slika: 2018fielder01.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder01.jpg)
Prave ih svi, teško je i reći da li su Toyota, Nissan ili Mazda. Pozadi imaju ne hidraulične amortizere nego zamenu za lisnate opruge. Da se natovare i da izdrže.
![[Slika: 2018fielder02.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder02.jpg)
Ovde ih ima 2 u kadru, odjednom. Samo da kažem koliko ih ima.
![[Slika: 2018fielder03.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder03.jpg)
Zajedničko im je, to su uvek službena kola. Ovaj ima merdevine na krovu.
![[Slika: 2018fielder04.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder04.jpg)
Noviji su lepšeg dizajna, kao ovaj.
![[Slika: 2018fielder05.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018fielder05.jpg)
Ta kola, ako neko baš insistira, verovatno može da nađe gde da ih kupi. Samo, ne znam ko bi ih hteo. To su maltene radne mašine, unutrašnjost im je spartanska, izolacija najtanja moguća da se dobije na prostoru, na patosu gumene prostirke. Skoro uvek ih voze i u njima su ljudi u radnim uniformama. To je za privatno vlasništvo daleko ispod normalnih kola, neudobno, pogotovo za duži put.
Evo još jedan, svugde prisutan, Japan taxi. Skoro svi su Toyota, u zadnjih 4-5 godina se pojavljuju i Toyota Prius ali samo nominalno.
Ovaj taxi je isti model bar 50 godina. Toyota.
![[Slika: 2018jptaxi01.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi01.jpg)
Nema tih kola mnogo po svetu, viđao sam ih na taxi u Hong Kongu i Singapuru.
![[Slika: 2018jptaxi02.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi02.jpg)
Ako i izgledaju zastarelo (sećam se, kao dete, u "Zabavniku" je izlazio strip Džoni Hazard, početkom 1970-ih, on je išao takvim taksijem u Hong Kongu) imaju i savremene udešaje. Vozač otvara zadnja vrata, hidraulikom. To je prva greška koju stranci prave u Japanu - ulazeći ili izlazeći iz kola, otvaraju ili zatvaraju vrata. Ne, to radi vozač.
![[Slika: 2018jptaxi03.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi03.jpg)
![[Slika: 2018jptaxi04.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi04.jpg)
Ima ih i luksuznijih, ne zovu se taki nego "veći od običnog taxi".
![[Slika: 2018jptaxi05.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi05.jpg)
Unutrašnjost
![[Slika: 2018jptaxi06.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi06.jpg)
![[Slika: 2018jptaxi07.jpg]](http://srbijadotokija.com/picscars/2018jptaxi07.jpg)
Opet isto kao prethodni post. Da se maksimizuje unutrašnji prostor, sva oplata je svedena na minimum. To nije bitno za vožnju max pola sata. Ni ova kola niko ne bi privatno hteo da kupi.