25.01.2018, 03:28
Kada sam rekao kolegi da sam video auto kao Daihatsu "Tanto" sa logom Toyota, nije mi verovao.
Znam i zašto: Toyota je kupila firmu Daihatsu upravo da se takmiči sa Suzukijem u malim kolima (do 660cc), žuta tablica, izgledalo je nelogično da već poznatu marku stavlja pod svoje ime.
Sve češće može da se vidi, zove se Toyota "Pixis", sve mi se čini da su uzeli ime od našeg Piksija koji je bio trener tima koji Toyota finansira i koji je (naš Dragan Stojković-Piksi) u Japanu kao polu-Bog.
![[Slika: 2016pixis01.jpg]](http://srbijadotokija.com/pics6/2016pixis01.jpg)
Autić je visok 175cm
![[Slika: 2016pixis02.jpg]](http://srbijadotokija.com/pics6/2016pixis02.jpg)
Peta vrata se otvaraju celom visinom kola. Vole ga mame, na reklamama ide kao "Auto dovoljno visok da se deca unutra stojeći presvuku kada ih voze sa aktivnosti na aktivnost".
Ili, devojka sedi u njemu i plače jer neće često viđati momka koji joj se sviđa i radi na pumpi jer auto malo troši pa nema razloga da ide ne pumpu.
![[Slika: 2016pixis03.jpg]](http://srbijadotokija.com/pics6/2016pixis03.jpg)
Šta se desilo: auto pravi Daihatsu, Toyota stavlja svoju značku. Od avgusta 2016. Daihatsu je skinut sa Tokyo Stock Exchange i sada akcije idu kao Toyotine.
Kažu, to će biti dobro za obe firme. Daihatsu kao marka neće nestati, nastaviće pod tim imenom. Tamo gde mu nije išlo, kao u Evropi odakle se povukao, kola će im ići kroz Toyota prodajnu mrežu i pod Toyota imenom.
Kako je efikasnost malih motora unapređena, čak se mislim da mi sledeća kola u Japanu budu baš ovakva neka. Registracija je 50EUR (LandCruiser je 1,200EUR).
Znam i zašto: Toyota je kupila firmu Daihatsu upravo da se takmiči sa Suzukijem u malim kolima (do 660cc), žuta tablica, izgledalo je nelogično da već poznatu marku stavlja pod svoje ime.
Sve češće može da se vidi, zove se Toyota "Pixis", sve mi se čini da su uzeli ime od našeg Piksija koji je bio trener tima koji Toyota finansira i koji je (naš Dragan Stojković-Piksi) u Japanu kao polu-Bog.
![[Slika: 2016pixis01.jpg]](http://srbijadotokija.com/pics6/2016pixis01.jpg)
Autić je visok 175cm
![[Slika: 2016pixis02.jpg]](http://srbijadotokija.com/pics6/2016pixis02.jpg)
Peta vrata se otvaraju celom visinom kola. Vole ga mame, na reklamama ide kao "Auto dovoljno visok da se deca unutra stojeći presvuku kada ih voze sa aktivnosti na aktivnost".
Ili, devojka sedi u njemu i plače jer neće često viđati momka koji joj se sviđa i radi na pumpi jer auto malo troši pa nema razloga da ide ne pumpu.
![[Slika: 2016pixis03.jpg]](http://srbijadotokija.com/pics6/2016pixis03.jpg)
Šta se desilo: auto pravi Daihatsu, Toyota stavlja svoju značku. Od avgusta 2016. Daihatsu je skinut sa Tokyo Stock Exchange i sada akcije idu kao Toyotine.
Kažu, to će biti dobro za obe firme. Daihatsu kao marka neće nestati, nastaviće pod tim imenom. Tamo gde mu nije išlo, kao u Evropi odakle se povukao, kola će im ići kroz Toyota prodajnu mrežu i pod Toyota imenom.
Kako je efikasnost malih motora unapređena, čak se mislim da mi sledeća kola u Japanu budu baš ovakva neka. Registracija je 50EUR (LandCruiser je 1,200EUR).